Cases stimuleren het en service management uitmuntendheid met werknemerservaring
Weten welke ervaringen uw werknemers hebben, is van cruciaal belang. Door uw eindgebruikerservaringen continu te meten en dit te combineren met operationele gegevens, biedt transparantie en vertrouwen bij alle belanghebbenden. Hiermee kunt u beginnen met het nemen van gegevensgestuurde beslissingen en darmgevoelens elimineren. Hierdoor kunt u zich concentreren op specifieke pijnpunten van werknemers om geluk en productiviteit te vergroten.
Hoogtepunten van inhoud:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Enterprise Resource Planning, HR -administratie, HR -automatisering, HR -software, HR -statistieken, HR -technologie, HR Analytics, HRIS, Loonbeheer
Meer bronnen van ServiceNow
Een katalysator voor een gezondere toekomstig...
Na maanden en maanden van shutdowns en quarantaines hebben we nu de mogelijkheid om stappen te ondernemen in de richting van een gezondere morgen. ...
De verbluffende klantervaring begint hier
Dit is het moment om uw digitale transformatie in een nieuwe, effectievere richting te nemen. Bij ServiceNow maken we de wereld van het werk, werke...
Hybride werk maken, werk voor u
In maart 2020 dwong de Covid-19 pandemie bedrijven en organisaties over de hele wereld om hun kantoren te sluiten, en werknemers moesten vanuit hui...