De Total Economic Impact â„¢ van ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management is een cloudgebaseerde oplossing die veldservice verbindt met andere delen van de organisatie om de efficiëntie van de operationele werkzaamheden te verbeteren en de algehele klanttevredenheid te verhogen. Een nauwer gebreide integratie voor klantenservice en andere IT-centrische afdelingen stellen bedrijven in staat om proactief links te verschuiven op potentiële problemen en in tijdsgevallen op een efficiëntere manier aan te pakken dan ooit.
Deze Forrester Total Economic Impact â„¢ (TEI) -studie is gebaseerd op interviews met klanten van ServiceNow Field Service Management.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Change Management, Enterprise Resource Planning
Meer bronnen van ServiceNow
Zichtbaarheid in actie
End-to-end-inzichten aangeven over klantervaring, tevredenheid en kostenbeheer.
Toonaangevende bedrijven zijn trots op het aanbieden van uits...
Reframing ESG - De business case om goed te d...
Bedrijven wereldwijd zijn hun programma's voor milieu-, sociale en governance (ESG) -programma's gaan beschouwen als een zakelijke noodzaak met reÃ...
Cases stimuleren het en service management ui...
Weten welke ervaringen uw werknemers hebben, is van cruciaal belang. Door uw eindgebruikerservaringen continu te meten en dit te combineren met ope...