Haal het meeste uit je CRM
In het afgelopen decennium is de acceptatie van het platform voor klantrelatiebeheer (CRM) snel toegenomen om de snelheid van het bedrijfsleven te voldoen. Ondernemingen van alle maten en soorten nemen CRM's als norm aan. CRM's bieden een enkele bron van klantinformatie en vermindering van het papier. Het belangrijkste is dat ze bedrijven in staat stellen sneller zaken te doen en met een grotere behendigheid.
Lees dit e -boek om te leren hoe u de waarde van uw CRM -systeem kunt uitbreiden om een ​​toename van operationele efficiëntie, leadconversie, klanttevredenheid en verkoopinkomsten te zien.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord DocuSign contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. DocuSign websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Enterprise Resource Planning, HR -administratie, HR -automatisering, HR -software, HR -statistieken, HR -technologie, HR Analytics, HRIS, Loonbeheer
Meer bronnen van DocuSign
HR's Guide to Digital Hiring and Onboarding
93% van de millennials zei dat technologie voor hen belangrijk was bij het kiezen van een werkgever.
Als u de leiding hebt over de werving en...
Beveiliging en juridisch een essentiële same...
Juridische en beveiligingsafdelingen delen het gemeenschappelijke doel om een ​​organisatie te beschermen tegen schade. Maar hoewel beide werke...
Hoe Docusign te integreren
Een soepele integratie is de sleutel tot het succes van elk digitaal transformatieproject. Veel organisaties moeten de efficiëntie vergroten, de k...
