Wanneer werknemerservaring het meest realiseert dat de droom van de one-stop-shop het meest realiseert
In de moderne wereld van vandaag verwachten kandidaten dat hun onboarding -ervaringen hetzelfde niveau van klantenservice en digitale ervaring weerspiegelen die ze in hun dagelijks leven gewend zijn.
Dit is nog meer waar in de tijd van Covid-19, waar miljoenen mensen zich voorbereiden om hun werk vanuit huis te starten. Het hebben van een naadloos, gedigitaliseerd end-to-end proces is de sleutel tot het krijgen en houden van uw mensen betrokken. De herbruikbare gereedschapskit van EY voor HRSD is gericht op het inschakelen van een end-to-end-process, ingebed in de geconsumeerde architectuur van ServiceNow, om interactie te verlichten en te automatiseren en de dienstverlening te verwijderen. Word lid van EY op een ontdekkingsreis!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Afwezigheidsbeheer, Arbeidsbesturing, Bedrijfsethiek, Enterprise Resource Planning, HR -administratie, HR -automatisering, HR -gegevensanalyse, HR -software, HR -statistieken, HR -technologie, HR Analytics, HR management, HRIS, Leiderschap, Loonbeheer, Nalevingswetgeving, Ontwikkelende managers, Verbetering van de communicatie, Werknemersbeheer op afstand
Meer bronnen van ServiceNow
5 Stappen ter Verbetering van het Kennismanag...
Advania is een officierle-partner voor 4industrie, het digitale Kennismanagement-platform voor de productie-industrie. Ontwikkeld Door App4Mation e...
De verbluffende klantervaring begint hier
Dit is het moment om uw digitale transformatie in een nieuwe, effectievere richting te nemen. Bij ServiceNow maken we de wereld van het werk, werke...
Cases stimuleren het en service management ui...
Weten welke ervaringen uw werknemers hebben, is van cruciaal belang. Door uw eindgebruikerservaringen continu te meten en dit te combineren met ope...
