Skip to content Skip to footer

Wanneer werknemerservaring het meest realiseert dat de droom van de one-stop-shop het meest realiseert

Gepubliceerd door: ServiceNow

In de moderne wereld van vandaag verwachten kandidaten dat hun onboarding -ervaringen hetzelfde niveau van klantenservice en digitale ervaring weerspiegelen die ze in hun dagelijks leven gewend zijn.
Dit is nog meer waar in de tijd van Covid-19, waar miljoenen mensen zich voorbereiden om hun werk vanuit huis te starten. Het hebben van een naadloos, gedigitaliseerd end-to-end proces is de sleutel tot het krijgen en houden van uw mensen betrokken. De herbruikbare gereedschapskit van EY voor HRSD is gericht op het inschakelen van een end-to-end-process, ingebed in de geconsumeerde architectuur van ServiceNow, om interactie te verlichten en te automatiseren en de dienstverlening te verwijderen. Word lid van EY op een ontdekkingsreis!

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 10 pagina's

Meer bronnen van ServiceNow