Prestaties zijn belangrijk voor de mooie gids voor prestatiebeheer in het contactcentrum
In de constant fluctuerende zakenwereld van vandaag kan prestatiebeheer een volledig bedrijf afstemmen, van frontlinie-medewerkers tot leidinggevenden in de C-suite, rond een centrale missie en doel.
Deze whitepaper deelt best practices voor contactcentrum - om verouderde prestatiestatistieken te vervangen, werknemers te segmenteren, gamification implementeren en de betrokkenheid van medewerkers optimaliseren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord NICE Systems contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. NICE Systems websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Meer bronnen van NICE Systems
De staat van personeelsbeheer
Leuke onderzochte honderden WFM -professionals om de belangrijkste kansen voor verbetering en innovatie te identificeren. We willen dat iedereen pr...
Prestaties zijn belangrijk voor de mooie gids...
In de constant fluctuerende zakenwereld van vandaag kan prestatiebeheer een volledig bedrijf afstemmen, van frontlinie-medewerkers tot leidinggeven...