Ervaring in actie waardoor er geweldige dingen gebeuren met klantworkflows
De gezondheid van uw merk, producten en diensten hangt af van het af en toe uitzondering van uitzonderlijke ervaringen. Het bestaat altijd, maar ervaring is nu een discipline en een focus. En het is overal.
Leer hoe u ervaring van de pagina kunt halen en in de praktijk kunt zetten, terwijl u de feel-good-engagementen levert die uw klanten eisen en uw zakelijke behoeften.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:HRIS
Meer bronnen van ServiceNow
Klant Workflows Book of Knowledge
Het grootste zakelijke verhaal van het afgelopen jaar was de impact van Covid-19 op de manier waarop we werken en leven. Wat het liet zien is dat v...
De drie klantenservice Megatrends in 2021 Pos...
De COVID-19 Pandemic werpt licht op de behoefte aan modernisering van het contactcentrum om naadloze klantervaringen te bieden en om repetitieve ta...
ESM NU aan - Verwijder silo's en laat het wer...
Al meer dan drie decennia is het Multifunctionele Shared Services Operating Model transformerend van een backoffice, goedkope service naar een geï...
