ESM NU aan - Verwijder silo's en laat het werk stromen
Al meer dan drie decennia is het Multifunctionele Shared Services Operating Model transformerend van een backoffice, goedkope service naar een geïntegreerd Enterprise Service Management (ESM) -model. Het is geëvolueerd om de bedrijfswaarde voor de organisatie te stimuleren, te voldoen aan zowel externe als interne klantbehoeften en het verhogen van de gebruikerservaring.
Download nu om meer te ontdekken over Enterprise Service Management en de belangrijkste voordelen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Change Management, Gedeelde diensten, HR -dienstverlening, Werknemersbeheer


Meer bronnen van ServiceNow

Cases stimuleren het en service management ui...
Weten welke ervaringen uw werknemers hebben, is van cruciaal belang. Door uw eindgebruikerservaringen continu te meten en dit te combineren met ope...

We hebben tijd, geld en bron bespaard
Kom en bekijk hoe we ons ServiceNow -productie -exemplaar in 28 uur naar Parijs hebben geüpgraded en leer hoe Motorola meer dan 50 inspanningsdage...

Omarm juridische integraties - Palo Alto Netw...
Als een van de belangrijkste cyberbeveiligingsbedrijven erkende Palo Alto het groeiende belang van het besparen van tijd en het overschakelen op de...