Drijfcultuur tijdens snelle groei
Leer hoe versie 1 zijn culturele waarden heeft behouden en zorgde voor consistentie aan werknemers door een periode van snelle internationale groei.
In slechts een paar jaar groeide in Dublin-gebaseerde versie 1 zijn personeelsbestand van 400 voornamelijk lokale werknemers tot 2.300 mensen over de hele wereld. Hoewel de organisatie altijd de erkenning had gebruikt om haar cultuur te promoten en het gewenste gedrag te veroorzaken, had het een nieuwe manier nodig om dit consequent en op een wereldwijde schaal te doen.
In samenwerking met WorkHuman® lanceerde versie 1 een nieuw herkenningsprogramma genaamd Callout, het eerste volledig digitale wereldwijde herkenningsplatform van het bedrijf om iedereen in de organisatie ten goede te komen - ongeacht hun locatie.
Lees de case study van versie 1 voor meer informatie over de structuur en resultaten van Callout.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Workhuman contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Workhuman websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Leiderschap
Meer bronnen van Workhuman
3 manieren om de burn -out van werknemers te ...
Voor het eerst in 2019 omvatte de Wereldgezondheidsorganisatie 'Burnout Syndrome' in haar internationale classificatie van ziekten.
Hoewel de...
4 redenen waarom werknemersherkenning van vit...
Om de staat van menselijke verbinding op het werk te begrijpen, onderzocht WorkHuman® IQ 2.268 fulltime werknemers in de VS, Canada en Ierland. De...
Nieuwe gids: werknemersbeloningen, Waarom con...
Werknemers zijn een van de meest waardevolle activa van uw organisatie. Als ze vertrekken, zal het je niet alleen financieel raken. Het kan het mor...